צרו קשר
09-8843616

סוריה חודש ושבוע – סקירה מיוחד

 יום שלישי 27 אוגוסט 2013

חודש ושבוע!!!

ביום הראשון של מלחמת לבנון השניה ה 12/07/2006 ירדה הבורסה בתל אביב ב 4.2 אחוזים, ביום הזה מכר הרמטכ"ל דן חלוץ את תיק המניות שלו בשווי 120,000 ₪. ביום השני למלחמה, ירדה הבורסה בתל אביב בעוד 4% ומאותו יום, החלה לעלות. מלחמת לבנון השניה, היתה ארוע שנמשך חודש ויומיים אם כי צה"ל פעל עוד חודשים אח"כ בדרום לבנון. המלחמה החלה בארוע בו נחטפו חיילי צה"ל ע"י החיזבללה תוך שהם יורים ארטילריה כבדה ובחודש שלאחר מכן ישראל טווחה באלפי רקטות וטילים. הצפון היה משותק ושליש מכלכלת ישראל כמעט שעמד מלכת במשך חודש שלם.

לאחר חודש ושבוע, חזרו מדדי הבורסה בתל אביב לשער בו היו ערב המלחמה.

דן חלוץ אגב, הפסיד התאוששות של כ 15 אחוזים שתיק הנכסים שלו היה יכול להניב. אך ההפסד היה גרוע מכך, דן חלוץ נצרב בתודעה כרמטכ"ל שמיהר בתחילת מלחמה לחשוב על תיק המניות שלו עצמו…

כמנהל חסכונות והשקעות ב 15 השנים האחרונות צפיתי בלא מעט ארועים בעלי אופי זהה לאלו של היום וכולם מסתיימים באופן דומה, חשיבה ארוכת טווח וסבלנות מניבים פירות טובים יותר מתגובות נמהרות ופזיזות המונעות מפחד.

אנו עומדים בפני ימים לא קלים בתחום הבטחוני ובמצב הרוח הלאומי שלנו. ברור לנו גם שהתקשורת תנסה עד כמה שניתן להגביר את הלחץ והחרדה – זהו טבעה. עם זאת, אנו חושבים שמבחינת שוק המניות, תגובה של מכירה או "בריחה" מנכסים בתקופות כאלו – תניב הפסד. וזו הסיבה שאנו מציעים לכם את ההצעה הבאה : התאזרו בסבלנות, היו רגועים, זה יחלוף. בזמן הזה אנו נמשיך לשקוד על איתור נכסים בעלי הערך הכלכלי הרב ביותר וננצל הזדמנויות שתיווצרנה.

בהסתברות גדולה מאד, לא תהיה לאירועים הקרובים כל השפעה על מדינת ישראל.

נכון, ישנם גם תרחישים קיצוניים, אך את החיים לא מנהלים לפי תרחישי קיצון.

שיהיה לנו בהצלחה.

עופר וצוות יתרונות פיננסיים.

הערות, תגובות, תלונות, שאלות, טענות או תשבחות לכאן – ofer@itronot.co.il


אין לראות בניתוח זה ייעוץ לביצוע פעולות בנייר הערך ו/או החזקה של הנייר ו/או כל נכס פיננסי אחר המוזכר במכתב. הניתוח וכן המידע הנכלל במכתב איננו מהווה בשום צורה תחליף לייעוץ השקעות המותאם לצרכי הלקוח. יתרונות פיננסיים עשויה לפעול אף בניגוד למוזכר במכתב.
השירות-שלנו
היתרונות-שלנו
מה חדש?

סקירות מהמחלקה הכלכלית של יתרונות פיננסיים

  • וירוס הקורונה הסיני

    ללקוחות יתרונות פיננסיים שלום רב, הישמר והיזהר כאשר אתה מעלעל בספר העוסק בנושאי בריאות – אתה עלול למות משגיאת דפוס. – מרק טווין. בכל אתרי החדשות הכלכליים מנסים להשוות בין אירועי הסארס ומגפות אחרות לוירוס הקורונה. מנסיוני, לא ניתן להשוות … להמשיך לקרוא

  • יצירת קשר

    לקביעת פגישת הכרות ללא התחייבות,
    השאירו פרטים ונתקשר:
    שם:
    טלפון:
    מייל: